Het is bijna zo ver!! - Reisverslag uit Zuidzande, Nederland van Sarah Lijzer - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver!! - Reisverslag uit Zuidzande, Nederland van Sarah Lijzer - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!!

Blijf op de hoogte en volg Sarah

01 November 2012 | Nederland, Zuidzande

Over 16 daagjes zit ik 's ochtends vroeg al op Brussel Airport. Dan vertrek ik naar Sri Lanka, samen met Irene Fransen en Jeanine van Wingenen.
Word echt heel spannend, want ik heb nog nooit van m'n leven gevlogen!!!
Enja, dan kies ik natuurlijk meteen een reis, waarvoor ik zo'n 12 uur in een vliegtuig moet zitten.
Gelukkig heb ik het visum binnen. Nu is de enige zorg nog of ik wel alles in mijn koffer zal krijgen, haha.
We hebben samen al aardig wat geld op kunnen halen en Irene heeft voor 200 euro aan spullen bij de Ikea mogen halen (super!!). Ook aan alle donateurs: HEEL ERG BEDANKT!! We gaan kijken waaraan we dit geld het beste kunnen besteden. Wat we met het geld hebben gedaan, zal ik later laten weten.

• 12 November 2012 - 09:31

Jeroen:

Hallo Sarah,
    De voorbereiding is in ieder geval gebeurd en ik gok dat het met die koffer ook wel goed komt. Geniet nog even van de regen en de kou en heel veel succes in Sri Lanka. Ik ga je avonturen volgen.
    Groeten,
    Jeroen

• 14 November 2012 - 00:50

Janny En Wim De Buck:

Wij wensen jullie een goede reis,en veel succes.
    Groeten Janny en Wim

• 16 November 2012 - 22:38

Tanja Faas:

Hallo Sarah.
    Wij hopen dat je een mooie tijd hebt daar, en dat je project mag slagen.
    We zien graag je bevindingen tegemoet. We blijven je volgen hoor.
    Groetjes ut een koud Susande.